Manažérska komunikácia v procese zmien
Ciele kurzu:
- Diagnostikovať a predvídať ťažkosti spojené so zmenami: charakteristiky, problémy a typické správanie spojené so zmenami
- Vedieť aplikovať vhodný prístup a relevantné nástroje pre úspešnú komunikáciu zmien
Obsahová náplň:
- metodiky riadenia zmien a 4 kľúčové prvky, ktoré treba dostať pod kontrolu
- psychologické aspekty zmien a ako sa s nimi vysporiadať
- ako iniciovať a implementovať zmeny v organizácii tak, aby pri ich zavádzaní bola zaistená maximálna miera podpory
- rola manažéra v období zmien
- ako pracovať s motiváciou tímu a jednotlivcov
- tipy a triky pre angažovanie managementu a pracovníkov cez facilitáciu kolektívnych seminárov a workshopov
- plán komunikácie pre vrcholový manažment i zamestnancov
Cieľová skupina: tréning je určený pre manažérov, projektových manažérov a všetkých zamestnancov, ktorí sa podieľajú na riadení zmien
Forma vzdelávania: interaktívny tréning
Metódy vzdelávania: konkrétne príklady z praxe, prípadové štúdie, praktický nácvik situácií na príkladoch účastníkov, riadená diskusia, spätná väzba
Maximálny počet účastníkov: 5 – 12