Behaviorálne vedenie pracovného pohovoru a recruiting na sociálnych sieťach
Ciele kurzu
- Získať odborné sebavedomie pri vedení pohovorov.
- Osvojiť si techniky ako budovanie raportu, účinné otázky, aktívne počúvanie a porozumenie signálom neverbálnej komunikácie.
- Naučiť sa efektívne pripraviť, viesť, uzavrieť, vyhodnotiť pracovný pohovor – a hlavne vybrať toho najvhodnejšieho kandidáta.
- Osvojiť si efektívne techniky efektívneho vyhľadávania a oslovovania potenciálnych kandidátov na sociálnych sieťach Facebook a LinkedIn a takisto prostredníctvom ďalších online nástrojov.
- Naučiť sa vytvoriť graficky zaujímavý a obsahovo kvalitný text pre inzerciu pracovného miesta.
- Oboznámiť sa s osvedčenými postupmi a kľúčovými funkciami sociálnych sietí, ktoré zvýšia Vašu efektivitu pri hľadaní vhodného kandidáta.
Obsahová náplň:
Behaviorálne vedenie pracovného pohovoru:
- Behaviorálny a kompetenčný pohovor
- Technika STAR a iné techniky vedenia pohovoru
- Účinné otázky (príprava, načasovanie a interpretácia)
- Spôsoby, ako môžete ovplyvniť otvorenosť kandidáta
- Komunikačné štýly pri pracovnom pohovore
- Komunikačné bariéry a ako ich prekonať
- Aktívne počúvanie
- Čítanie verbálnych a neverbálnych signálov
- Priestor na otázky pre kandidáta
- Osobnosť, motivácia a rozhodovanie kandidáta
- Precvičovanie behaviorálneho otázkovania
Recruiting na sociálnych sieťach:
- Sociálne siete – nevyhnutná súčasť recruitingového procesu
- Vyhľadávanie a výber zamestnancov cez Facebook a LinkedIn
- Efektívne stratégie – optimalizácia času a aktivít na sociálnych sieťach vzhľadom na moje ciele
- Recruitingové kampane na sociálnych sieťach
- Osobný (a firemný) profil na Facebooku a LinkedIne – dôveryhodný, profesionálny a pútavý
- Ako pritiahnuť pozornosť kandidátov – základy copywritingu pre kvalitný obsah a základné grafické online nástroje
- Kľúčové funkcie sociálnych sietí pre recruiterov (spoznajte Vaše publikum cez Audience Insights a nenechajte ich odísť s Call-to-Action Button a pod.)
- Osvedčené postupy pri publikovaní a kontaktovaní kandidátov na sociálnych sieťach
- Ďalšie online nástroje, ktoré musíte vyskúšať – Instagram, YouTube a Google+
Cieľová skupina: personalistky a personalisti, referentky a referenti personálneho oddelenia, HR asistentky a asistenti, HR špecialistky a špecialisti, HR manažérky a manažéri, špecialistky a špecialisti vzdelávania, senior/junior recruiterky a recruiteri, špecialistky a špecialisti výberu zamestnancov
Forma vzdelávania: interaktívny tréning
Metódy vzdelávania: krátke teoretické vstupy, skupinové a modelové situácie, riadená diskusia, brainstorming, ukážky, spätná väzba