Telefonická a mailová komunikácia pre zákaznícke a call centrá - MEGA Education
Vedomosti treba skvalitňovať,
podnecovať a stále rozvíjať,
inak sa stratia

Peter F. Drucker

Telefonická a mailová komunikácia pre zákaznícke a call centrá

Dátum a čas začiatku: 15. 11. 2021 o 09:00
Dátum a čas konca: 15. 11. 2021 o 17:00
Miesto: Vilová 2, Bratislava
Poplatok: 210,- € bez DPH
Kontakt: +421 918 329 305
E-mail: mega@megaeducation.sk
Veľmi oceňujem odbornú prípravu lektorky, vysokú profesionalitu. Výklad bol popretkávaný cvičeniami, čo len upevnilo vo mne nové poznatky. Poznatky využijem v pracovnom živote, ale aj v súkromnom. Dojem zo školenia mám veľmi pozitívny, príjemná lektorka, ktorá sa snažila vyhovieť všetkým naším požiadavkám.

Ciele kurzu:

  • Komunikovať zrozumiteľne, ústretovo, efektívne a moderne.
  • Naučiť sa telefonický rozhovor riadiť a viesť ho premyslene a strategicky.
  • Zapájať do písomnej a telefonickej interakcie empatiu a konštruktívny pohľad na vec.
  • Zvládať náročné situácie v písomnej a telefonickej komunikácii profesionálne a diplomaticky.

Obsahová náplň:

  • Význam písomnej komunikácie v bežnej pracovnej praxi
  • Písomná komunikácia v mojej spoločnosti: súčasný a želaný stav
  • Ako prejsť od zastaranej k modernej písomnej komunikácii
  • Profesionálna formálna úprava mailov (členenie textu, správne oslovenie a rozlúčenie, dĺžka textu, správna forma podpisu)
  • Netiketa (komunikácia v elektronickom prostredí)
  • Zásady mailovej komunikácie a nové trendy (použitie cudzích výrazov, emotikonov a pod.)
  • Správna štruktúra mailu (v závislosti od recipienta)
  • Neverbálna komunikácia písaného textu
  • Psychológia písaného textu
  • Ako správne interpretovať text, zachytiť jeho podstatu a pochopiť zákazníka (vcítiť sa do jeho kože) bez možnosti priameho kontaktu
  • Verbálny a neverbálny prejav v telefonickej komunikácii (hlasitosť, tempo, úsmev a pod.)
  • Aktívne počúvanie, parafrázovanie a sumarizácia, techniky kladenia otázok
  • Telefonické zrkadlenie
  • Asertívne techniky – zvládanie náročných situácií počas telefonovania
  • Priebeh a uzavretie rozhovoru

Cieľová skupina: manažéri na všetkých úrovniach, pracovníci marketingu, administratívni pracovníci a všetci, ktorí pravidelne písomne komunikujú

Forma vzdelávania: interaktívny tréning

Metódy vzdelávania: cvičenia, hry, prípadové štúdie, praktický nácvik situácií, hranie rolí, riadená diskusia, spätná väzba

 

Registračný formulár

Prihlásené osoby







Aktuálne

Z našej spoločnosti

archív článkov
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!