Vedomosti treba skvalitňovať,
podnecovať a stále rozvíjať,
inak sa stratia

Peter F. Drucker

A ako apríl a asistentky

V apríli otvárame kurz

Profesionálna asistentka/Office manažérka

4. 4. 2019

Ciele kurzu

  • Sprofesionálnite svoje znalosti a vystupovanie v pozícii asistentky/office manažérky.
  • Zefektívnite svoje komunikačné zručnosti aj v nepríjemných a neštandardných situáciách.
  • Naučíte sa správne zaobchádzať s časom (v rámci sebariadenia a riadenia iných).

Čo sa na tréningu naučíte

  • Čo zvláda dobrá asistentka – zodpovednosť, kompetencie a právomoci
  • Ako sa nepopáliť pri osobnej, telefonickej a mailovej komunikácii s klientmi, nadriadeným a spolupracovníkmi
  • Osobnostná typológia a komunikačné stratégie (vnútri firmy, aj navonok)
  • Ako si poradiť s nepríjemnými a náročnými situáciami priamo z praxe
  • Ako pracovať efektívne aj pod tlakom
  • Ako predvídať a byť vždy o krok vpred (správne plánovanie a nastavenie priorít)
  • Spoločenská etiketa a biznis protokol v práci asistentky a office manažérky
  • Praktické tipy z každodennej asistentskej praxe

A čo hovoria na tréning účastníčky?

„Konečne kurz „šitý na asistentky“ nie len na manažérov, čo by som nevyužila v praxi. Príjemná spolupráca s lektorkou. Som nadšená, že som sa mohla zúčastniť a rada ešte prídem.“

Nenašli ste čo ste hľadali? Dajte nám vedieť.


Aktuálne

Z našej spoločnosti

archív článkov