Vyjednávanie a argumentácia
Termíny: PROJEKT PREDČASNE UKONČENÝ
Miesto: uvedené pri konkrétnom termíne (Bratislava alebo Žilina)
Poplatok: účasť na kurze je bezplatná vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje
Kontakt:+421 918 329 305, +421 918 919 336
E-mail: mega@megaeducation.sk
Ciele kurzu:
- Naučiť sa prakticky využívať typológiu zákazníka a osloviť tak každého klienta.
- Začať zvládať rôzne druhy námietok a presvedčivo argumentovať.
- Zdokonaliť schopnosť takticky vyjednávať a budovať vzťah s klientom.
Obsahová náplň:
- Efektívna komunikácia ako nástroj pre úspešné vyjednávanie a argumentáciu
- Formy a zásady efektívnej komunikácie
- Základné typy klientov (z pohľadu učenia, prijímania informácií a spôsobu argumentácie a podľa potrieb a správania)
- Pravidlá úspešnej argumentácie
- Ako na silný argument
- Vyjednávanie
- Typy vyjednávačov
- Pomôcky pre lepšie vyjednávanie a argumentáciu
- Formy správania sa vo vyjednávaní, spôsoby vyjednávania a výsledky vyjednávania
- Čítanie verbálnych a neverbálnych prejavov správania
- Stratégia a rôzne spôsoby vyjednávania
- Príprava na vyjednávanie
- Vyjednávanie v náročných podmienkach
- Budovanie vzťahov s ľuďmi a získavanie dôvery
Metódy:
riadená diskusia, projektová technika, brainstorming, interaktívna teória, praktický nácvik role plays, videoukážka, simulácia, zdieľanie skúseností a formulovanie odporúčaní, skupinová reflexia, debriefing, spätná väzba
Rozsah:
2 tréningové dni (16 h)
Organizačná forma:
kombinovaná. Súčasťou vzdelávacieho programu je virtuálny kurz komunikačných zručností.
Skladá sa z dvoch vzdelávacích častí, ktoré od seba delí priama návšteva kurzu. Prvá časť je zameraná na teóriu komunikácie a obsahuje interaktívne učebné videá, obrázky a pod. Druhú tvorí test komunikačných zručností, ktorý ponúkne reálny obraz o úrovni vedomostí z danej oblasti. Počas osobnej návštevy kurzu si môže každý účastník získané teoretické poznatky vyskúšať na vlastnej koži.