Obchodná komunikácia, rokovanie a prezentácia
Termíny: PROJEKT PREDČASNE UKONČENÝ
Miesto: uvedené pri konkrétnom termíne (Bratislava alebo Žilina)
Poplatok: účasť na kurze je bezplatná vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje
Kontakt:+421 918 329 305, +421 918 919 336
E-mail: mega@megaeducation.sk
Ciele kurzu:
- Používať vhodné komunikačné a prezentačné techniky s ohľadom na typ klienta.
- Ovládať profesionálne, zaujímavé a dôveryhodné odprezentovanie produktu a ponúkaných služieb.
- Vedieť riadiť obchodné jednanie.
- Naučiť sa zásady úspešnej písomnej a telefonickej komunikácie s klientom.
Obsahová náplň:
- Obchodná komunikačná stratégia: trendy a očakávania
- Ako sa správne pripraviť (rutina vs. dôkladná príprava)
- Neverbálna komunikácia pri obchodnom rokovaní
- Aktívne počúvanie a kladenie otázok pri identifikácii klientových potrieb
- Small Talk – overené triky a techniky
- Profesionálna písomná a telefonická obchodná komunikácia – zásady úspešného telefonického/písomného kontaktu so zákazníkom
- Typológia klienta alebo ako prispôsobiť svoj štýl komunikácie
- Prezentácia produktu/služieb – ako upútať a neodradiť klienta
- Vedenie obchodného rokovania – od prvého kontaktu po uzatvorenie obchodu
Metódy:
riadená diskusia, projektová technika, brainstorming, interaktívna teória, praktický nácvik role plays, videoukážka, simulácia, zdieľanie skúseností a formulovanie odporúčaní, skupinová reflexia, debriefing, spätná väzba
Rozsah:
2 tréningové dni (16 h)
Organizačná forma:
kombinovaná. Súčasťou vzdelávacieho programu sú virtuálne kurzy komunikačných a prezentačných zručností.
Každý kurz sa skladá z dvoch vzdelávacích častí, ktoré od seba delí priama návšteva kurzu. Prvá časť je zameraná na teóriu komunikácie a obsahuje interaktívne učebné videá, obrázky a pod. Druhú tvorí test komunikačných zručností, ktorý ponúkne reálny obraz o úrovni vedomostí z danej oblasti. Počas osobnej návštevy kurzu si môže každý účastník získané teoretické poznatky vyskúšať na vlastnej koži.