Vymáhanie pohľadávok
Ciele kurzu:
- zefektívnenie komunikačných a vyjednávacích zručností pracovníkov vymáhania pohľadávok
- zvládanie konfliktných situácií, zabezpečenie návratnosti pohľadávky
- správne prezentovanie firmy v procese vymáhania
Obsahová náplň:
- úvod do komunikácie: paraverbálna, neverbálna, verbálna zložka komunikácie
- pozitívne a negatívne náležitosti v rozhovore
- chyby a bariéry v komunikácii a ako sa im vyhnúť
- proces vymáhania pohľadávok
- štruktúra rozhovoru vymáhania a jeho základné pravidlá
- aktívne počúvanie klienta
- kladenie otázok
- zásady vzťahu „vymáhač“ – klient
- empatická asertivita vo vymáhaní pohľadávok
- hľadanie spoločného záujmu
- konflikt – pozícia vs. záujem
- fázy konfliktu vo vymáhaní
- osobnosť a imidž pracovníka vymáhania
Forma vzdelávania: interaktívny tréning
Metódy vzdelávania: prípadové štúdie, praktický nácvik situácií, hranie rolí, riadená diskusia, spätná väzba
Maximálny počet účastníkov: 5 – 12
Poznámka: V prípade pandemických opatrení realizujeme školenia online. Napriek tomu sa môžete spoľahnúť na vysoký stupeň interaktivity a zapojenia do tréningových aktivít.