Strategické plánovanie
Ciele kurzu:
- Získať informácie o technikách a nástrojoch strategického riadenia v modernom podniku.
- Naučiť sa analyzovať východiskový stav spoločnosti, vytvárať vízie, stanovovať strategické zámery a ciele, posudzovať reálnosť ich uskutočnenia.
Obsahová náplň:
- čo znamená pojem „stratégia“ v biznis prostredí
- stratégia vs. taktika
- proces strategického plánovania (formulovanie cieľov, formulovanie stratégie, implementácia stratégie
- požiadavky na stanovovanie strategických cieľov
- faktory vplývajúce na obsah a výber cieľov
- záujmové skupiny a ich ciele
- hierarchia cieľov podniku
- členenie strategických cieľov
- strategické rozhodovanie
- strategická analýza (analýza externého a interného prostredia)
Cieľová skupina:
všetci pokročilejší riadiaci pracovníci, ktorí majú skúsenosť s riadením a vedením tímu, tímlídri, majstri výrobných podnikov, nižší a stredný manažment
Forma vzdelávania:
tréning tvorí súbor interaktívnych metód, ktoré umožňujú účastníkom naučiť sa nové poznatky, premietnuť ich do svojej praxe, vyskúšať si nové techniky pod vedením lektora a získať spätnú väzbu na svoj výkon
Metódy vzdelávania:
prípadové štúdie, praktický nácvik situácií, hranie rolí, brainstorming, riadená diskusia, spätná väzba
Maximálny počet účastníkov:
5 – 12