Vedomosti treba skvalitňovať,
podnecovať a stále rozvíjať,
inak sa stratia

Peter F. Drucker

Efektívna komunikácia (nie len) cez telefón

Dátum a čas začiatku: 01. 01. 1970 o 9:00
Miesto: Vilová 2, Bratislava V
Poplatok: 175 € bez DPH (vrátane občerstvenia a materiálov)
Kontakt: 0948 499 564; 0918 329 305
E-mail: mega@megaeducation.sk
Dynamická prednáška, správne načasovanie. Lektorky boli odborne pripravené so zameraním na náš odbor. Empatia voči „tímu“, interakcia na všetky podnety. Veľa užitočných podnetov. Veľmi dobrý dojem a pocit z kurzu.

Ciele kurzu:

  • Získajte zručnosti pre efektívne vedenie telefonického rozhovoru.
  • Osvojte si telefonické proklientské formulácie.
  • Začnite vytvárať pozitívny dojem a zastávať profesionálny postoj voči klientovi.
  • Naučte sa telefonický rozhovor riadiť a viesť ho premyslene a strategicky.

 

Obsahová náplň:

  • Prelomenie ľadov: kľúčový začiatok rozhovoru
  • Získanie dôvery: ako klienta zaujať a vtiahnuť do rozhovoru
  • Práca s emóciami
  • Verbálny a neverbálny prejav (hlasitosť, tempo, úsmev a pod.)
  • Aktívne počúvanie
  • Parafrázovanie a sumarizácia
  • Techniky kladenia otázok
  • Telefonické zrkadlenie
  • Vhodné a nežiadúce výrazové prostriedky v telefonickej komunikácii
  • Asertívne techniky – zvládanie náročných situácií počas telefonovania
  • Priebeh a uzavretie rozhovoru


Cieľová skupina: 
kurz je pre všetkých, ktorých práca vyžaduje častý a profesionálny telefonický kontakt

Forma vzdelávania: interaktívny tréning

Metódy vzdelávania: cvičenia, hry, prípadové štúdie, praktický nácvik situácií, hranie rolí, riadená diskusia, nahrávanie, rozbor nahrávok, spätná väzba

Počet účastníkov: 4 – 10

Registračný formulár

Prihlásené osoby







Aktuálne

Z našej spoločnosti

archív článkov