Profesionálna asistentka
Ciele kurzu:
- Prehĺbiť svoje znalosti a zlepšiť vystupovanie v pozícii asistenta/-ky, office manažéra/-ky.
- Zefektívniť svoje komunikačné zručnosti aj v nepríjemných a neštandardných situáciách.
- Naučiť sa správne zaobchádzať s časom (v rámci sebariadenia a riadenia iných).
Obsahová náplň:
- Zodpovednosť, kompetencie a právomoci asistentského personálu
- Ako sa nepopáliť pri osobnej, telefonickej a mailovej komunikácii s klientmi, nadriadeným a spolupracovníkmi
- Osobnostná typológia a komunikačné stratégie (vnútri firmy, aj navonok)
- Ako si poradiť s nepríjemnými a náročnými situáciami priamo z praxe
- Ako pracovať efektívne aj pod tlakom
- Ako predvídať a byť vždy o krok vpred (správne plánovanie a nastavenie priorít)
- Spoločenská etiketa a biznis protokol v práci asistentského personálu
- Praktické tipy z každodennej asistentskej praxe
Cieľová skupina: administratívny a asistentský personál, office manažment
Forma vzdelávania: interaktívny tréning
Metódy vzdelávania: krátke teoretické vstupy, skupinové a modelové situácie, riadená diskusia, brainstorming, ukážky, praktický výcvik, spätná väzba
Odporúčaný počet účastníkov: 5 – 12