Vedomosti treba skvalitňovať,
podnecovať a stále rozvíjať,
inak sa stratia

Peter F. Drucker

Profesionálna asistentka/Office manažérka

Dátum a čas začiatku: 04. 04. 2019 o 9:00
Miesto: Vilová 2, Bratislava V
Poplatok: 175,- € bez DPH (vrátane občerstvenia a pracovných materiálov)
Kontakt: 0948 499 564; 0918 329 305
E-mail: mega@megaeducation.sk
Konečne kurz „šitý na asistentky“ nie len na manažérov, čo by som nevyužila v praxi. Príjemná spolupráca s lektorkou. Som nadšená, že som sa mohla zúčastniť a rada ešte prídem.

Ciele kurzu:

  • Sprofesionálnite svoje znalosti a vystupovanie v pozícii asistentky/office manažérky
  • Zefektívnite svoje komunikačné zručnosti aj v nepríjemných a neštandardných situáciách
  • Naučíte sa správne zaobchádzať s časom (v rámci sebariadenia a riadenia iných)

Termín kurzu je potvrdený, kurz otvárame.

Obsahová náplň:

  • Čo zvláda dobrá asistentka – zodpovednosť, kompetencie a právomoci
  • Ako sa nepopáliť pri osobnej, telefonickej a mailovej komunikácii s klientmi, nadriadeným a spolupracovníkmi
  • Osobnostná typológia a komunikačné stratégie (vnútri firmy, aj navonok)
  • Ako si poradiť s nepríjemnými a náročnými situáciami priamo z praxe
  • Ako pracovať efektívne aj pod tlakom
  • Ako predvídať a byť vždy o krok vpred (správne plánovanie a nastavenie priorít)
  • Spoločenská etiketa a biznis protokol v práci asistentky a office manažérky
  • Praktické tipy z každodennej asistentskej praxe

Cieľová skupina: administratívny a asistentský personál, office manažment

Forma vzdelávania: interaktívny tréning

Metódy vzdelávania: krátke teoretické vstupy, skupinové a modelové situácie, riadená diskusia, brainstorming, ukážky, praktický výcvik, spätná väzba

Dĺžka tréningu:  1 deň

Maximálny počet účastníkov: 4 – 10

Registračný formulár

Prihlásené osoby







Aktuálne

Z našej spoločnosti

archív článkov
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!