Profesionálny asistent/-ka, office manažér/-ka
Ciele kurzu:
- sprofesionálnite svoje znalosti a vystupovanie v pozícii asistenta/-ky, office manažéra/-ky
- zefektívnite svoje komunikačné zručnosti aj v nepríjemných a neštandardných situáciách
- naučte sa správne zaobchádzať s časom (v rámci sebariadenia a riadenia iných)
Obsahová náplň:
- Zodpovednosť, kompetencie a právomoci asistentského personálu
- Ako sa nepopáliť pri osobnej, telefonickej a mailovej komunikácii s klientmi, nadriadeným a spolupracovníkmi
- Osobnostná typológia a komunikačné stratégie (vnútri firmy, aj navonok)
- Ako si poradiť s nepríjemnými a náročnými situáciami priamo z praxe
- Ako pracovať efektívne aj pod tlakom
- Ako predvídať a byť vždy o krok vpred (správne plánovanie a nastavenie priorít)
- Spoločenská etiketa a biznis protokol v práci asistentského peresonálu
- Praktické tipy z každodennej asistentskej praxe
Cieľová skupina: administratívny a asistentský personál, office manažment
Forma vzdelávania: interaktívny tréning
Metódy vzdelávania: krátke teoretické vstupy, skupinové a modelové situácie, riadená diskusia, brainstorming, ukážky, praktický výcvik, spätná väzba
Odporúčaný počet účastníkov: 4 – 10