Predajné zručnosti
Ciele kurzu:
- naučiť sa prakticky využívať typológiu zákazníka a osloviť tak každého klienta
- zvládať rôzne druhy námietok a presvedčivo argumentovať
- zdokonaliť schopnosť takticky vyjednávať a budovať vzťah s klientom
Obsahová náplň:
- zákaznícka typológia a spôsoby jej využitia pri komunikácii so zákazníkom
- budovanie vzťahu so zákazníkom
- obchodné rokovanie krok za krokom
- úvodné lámanie ľadov – ako si získať dôveru a naladiť sa na zákazníka
- identifikácia potrieb zákazníka – ako a načo sa pýtať, ako počúvať, napĺňanie očakávaní klienta
- prezentácia návrhu – zásady presvedčivej argumentácie a ako sa pri nej vyvarovať častým chybám
- vyjednávanie a zvládanie námietok (dôvody a typy námietok, ich prekonávanie a práca s nimi)
- najčastejšie manipulatívne techniky a tipy, ako sa im brániť
- záver obchodného rokovania/predaja – pyramída spokojnosti oboch strán, overovanie súhlasu a získanie záväzku, “closing” techniky
Lektorka tréningu:
Alexandra
Cieľová skupina: predajcovia, obchodní zástupcovia, sales manažéri, key account manažéri, majitelia firiem
Forma vzdelávania: interaktívny tréning
Metódy vzdelávania: prípadové štúdie, praktický nácvik situácií, hranie rolí, riadená diskusia, spätná väzba, videotréning