Krízová komunikácia v procese zmien
Ciele kurzu:
- objavte spôsoby, ako komunikovať zmeny na pracovisku
- osvojte si nekonfrontačný štýl komunikácie
- prekonajte námietky okolia presvedčivými argumentmi a facilitatívnym prístupom k riešeniu problémov
Obsahová náplň:
- metodiky riadenia zmien a 4 kľúčové prvky, ktoré treba dostať pod kontrolu
- psychologické aspekty zmien a ako sa s nimi vysporiadať
- ako iniciovať a implementovať zmeny v organizácii tak, aby pri ich zavádzaní bola zaistená maximálna miera podpory
- rola manažéra v období zmien
- ako pracovať s motiváciou tímu a jednotlivcov
- tipy a triky pre angažovanie managementu a pracovníkov cez facilitáciu kolektívnych seminárov a workshopov
- plán komunikácie pre vrcholový manažment i zamestnancov
Forma vzdelávania: interaktívny tréning
Metódy vzdelávania: prípadové štúdie, praktický nácvik situácií, hranie rolí, riadená diskusia, spätná väzba, videotréning
Vzdelávanie prebehne prezenčne, alebo v online forme – v závislosti od aktuálnej pandemickej situácie. V prípadne online formy využívame platformy Zoom alebo Teams. Pripojenie zabezpečíme my, Vy sa len prihlásite cez odkaz, ktorý Vám pošleme.