Vedomosti treba skvalitňovať,
podnecovať a stále rozvíjať,
inak sa stratia

Peter F. Drucker

Efektívne vedenie porád

Dátum a čas začiatku: 04. 03. 2019 o 9:00
Miesto: Vilová 2, Bratislava V
Poplatok: 175,- € bez DPH (vrátane občerstvenia a pracovných materiálov)
Kontakt: 0948 499 564; 0918 329 305
E-mail: mega@megaeducation.sk
Hravou a nenútenou formou si toho odnášam oveľa viac ako z predchádzajúcich školení. Nebolo zbytočne veľa teórie, čo sa prebralo sa aj otestovalo a zažilo. Tréning bol premyslený, systematický - zapájanie, pohyb, zábava, info v rovnováhe. Môj dojem je veľmi pozitívny.

Ciel kurzu

Tréning účastníkov pripraví dôsledne a kvalitne viesť každú pracovnú poradu. Zároveň posilní ich schopnosti pri riadení a odovzdávaní informácií, rozhodovaní, príprave podkladov a plánov, tvorbe stratégií a určovaní kompetencií.

Obsahová náplň:

Porady – strata času alebo nástroj na napredovanie?

  • príčiny a dôvody neúspešných porád
  • výhody a prínosy efektívnych porád
  • deštruktívne a konštruktívne prvky porady

Príprava porady

  • typy porád a pracovných stretnutí (operatívne, informatívne, rozhodovacie, úkolovacie,…)
  • cieľ porady
  • príprava agendy, pozvánky
  • prípravy podporných materiálov
  • výber účastníkov
  • technické zabezpečenie
  • osobitosti porád vedených formou Livemeetingu (online, bez osobného kontaktu)
  • osobitosti Scrum meetingov

Zásady efektívneho vedenia porád

  • začiatok porady
  • prijímanie o odovzdávanie informácií
  • pravidlá pre účastníkov a vedúceho
  • úloha vedúceho porady, práva voči účastníkom (osobitne vedúcim)
  • rozhodovanie v rámci porady
  • práca s otázkami a zvládanie iného názoru
  • workshop, diskusia a skupinová kreativita

Ukončenie porady a následné kroky

  • zhrnutie kľúčových rozhodnutí
  • zhodnotenie porady

Zápis z porady

  • úlohy, čo, kto, termín, prílohy
  • rozhodnutia a návrhy

Problémové situácie na porade

  • minimálna/žiadna aktivita účastníkov
  • „mŕtvy bod“ a jeho preklenutie
  • zvládanie problémových účastníkov porady
  • konflikty

Cieľová skupina:

manažéri na všetkých úrovniach

Forma vzdelávania:

tréning tvorí súbor interaktívnych metód, ktoré umožňujú účastníkom naučiť sa nové poznatky, premietnuť ich do svojej praxe, vyskúšať si nové techniky pod vedením lektora a získať spätnú väzbu na svoj výkon

Metódy vzdelávania:

prípadové štúdie, praktický nácvik situácií, hranie rolí, brainstorming, riadená diskusia, spätná väzba

Dĺžka tréningu:

1 deň

Maximálny počet účastníkov:

4 – 10

Registračný formulár

Prihlásené osoby







Aktuálne

Z našej spoločnosti

archív článkov