Efektívna telefonická komunikácia - MEGA Education
Vedomosti treba skvalitňovať,
podnecovať a stále rozvíjať,
inak sa stratia

Peter F. Drucker

Efektívna telefonická komunikácia

Dátum a čas začiatku: 21. 04. 2020 o 9:00
Dátum a čas konca: 21. 04. 2020 o 17:00
Miesto: Vilová 2, Bratislava V
Poplatok: 175,- € bez DPH (vrátane občerstvenia a materiálov)
Kontakt: 0948 499 564; 0918 329 305
E-mail: mega@megaeducation.sk
Dynamická prednáška, správne načasovanie. Lektorka bola odborne pripravená so zameraním na náš odbor. Empatia voči „tímu“, interakcia na všetky podnety. Veľa užitočných podnetov. Veľmi dobrý dojem a pocit z kurzu.

Ciele kurzu:

  • získajte zručnosti pre efektívne vedenie telefonického rozhovoru
  • osvojte si telefonické proklientské formulácie
  • začnite vytvárať pozitívny dojem a zastávať profesionálny postoj voči klientovi
  • naučte sa telefonický rozhovor riadiť a viesť ho premyslene a strategicky

Využite možnosť absolvovania písomnej a telefonickej  komunikácie v termíne 20. – 21. 4. 2020 iba za 270 € bez DPH.

Obsahová náplň:

  • prelomenie ľadov: kľúčový začiatok rozhovoru
  • získanie dôvery: ako klienta zaujať a vtiahnuť do rozhovoru
  • práca s emóciami
  • verbálny a neverbálny prejav (hlasitosť, tempo, úsmev a pod.)
  • aktívne počúvanie
  • parafrázovanie a sumarizácia
  • techniky kladenia otázok
  • telefonické zrkadlenie
  • vhodné a nežiadúce výrazové prostriedky v telefonickej komunikácii
  • asertívne techniky – zvládanie náročných situácií počas telefonovania
  • priebeh a uzavretie rozhovoru

Lektorka tréningu:

Alexandra


Cieľová skupina: kurz je pre všetkých, ktorých práca vyžaduje častý a profesionálny telefonický kontakt

Forma vzdelávania: interaktívny tréning

Metódy vzdelávania: cvičenia, hry, prípadové štúdie, praktický nácvik situácií, hranie rolí, riadená diskusia, nahrávanie, rozbor nahrávok, spätná väzba

Registračný formulár

Prihlásené osoby







Aktuálne

Z našej spoločnosti

archív článkov
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!