Efektívna telefonická komunikácia
Ciele kurzu:
- získajte zručnosti pre efektívne vedenie telefonického rozhovoru
- osvojte si telefonické proklientské formulácie
- začnite vytvárať pozitívny dojem a zastávať profesionálny postoj voči klientovi
- naučte sa telefonický rozhovor riadiť a viesť ho premyslene a strategicky
Využite možnosť absolvovania písomnej a telefonickej komunikácie v termíne 20. – 21. 4. 2020 iba za 270 € bez DPH.
Obsahová náplň:
- prelomenie ľadov: kľúčový začiatok rozhovoru
- získanie dôvery: ako klienta zaujať a vtiahnuť do rozhovoru
- práca s emóciami
- verbálny a neverbálny prejav (hlasitosť, tempo, úsmev a pod.)
- aktívne počúvanie
- parafrázovanie a sumarizácia
- techniky kladenia otázok
- telefonické zrkadlenie
- vhodné a nežiadúce výrazové prostriedky v telefonickej komunikácii
- asertívne techniky – zvládanie náročných situácií počas telefonovania
- priebeh a uzavretie rozhovoru
Lektorka tréningu:
Alexandra
Cieľová skupina: kurz je pre všetkých, ktorých práca vyžaduje častý a profesionálny telefonický kontakt
Forma vzdelávania: interaktívny tréning
Metódy vzdelávania: cvičenia, hry, prípadové štúdie, praktický nácvik situácií, hranie rolí, riadená diskusia, nahrávanie, rozbor nahrávok, spätná väzba