Biznis protokol a etiketa pre obchodníkov
Ciele kurzu:
- osvojte si princípy spoločenskej etikety a biznis protokolu a naučte sa ich využívať v praxi
- zvládnite komunikáciu s klientmi na profesionálnej úrovni
- zachovajte si duchaprítomnosť a profesionálne vystupovanie v každej situácii
Obsahová náplň:
- Úvod do biznis komunikácie: aké signály klientom vysielame našim rutinným správaním?
- Ako vystupovať v súlade s firemnou kultúrou
- Osobný imidž, reprezentácia osoby, firmy (oblečenie, doplnky, pracovné dokumenty, vizitky a pod.)
- Umenie prvého dojmu: zdravenie, oslovovanie, predstavovanie, správne vykanie, podávanie rúk a usádzanie
- Spoločenská nadradenosť a podradenosť
- Kultivovaný prejav a vystupovanie (proklientské frázy na profesionálny úvod, priebeh a ukončenie rozhovoru)
- Miera formálnosti a neformálnosti
- Témy na small talk s klientom
- Ako sa na spoločenských podujatiach nesprávať ako slon v porceláne
- Stolovanie – zásady, princípy (spoločný obed)
- Tipy, ako sa klientom na spoločenských podujatiach venovať a ako správne prerozdeliť svoju pozornosť
Forma vzdelávania: interaktívny tréning
Metódy vzdelávania: prípadové štúdie, praktický nácvik situácií, hranie rolí, riadená diskusia, spätná väzba, videotréning
Maximálny počet účastníkov: 4 – 10