Umenie argumentovať a vyjednávať
Sebavedomá komunikácia
Ciele kurzu:
- získať sebadôveru v komunikácii s rôznymi typmi ľudí
- pochopiť optiku toho druhého a vyťažiť z nej pri prekonávaní námietok a vyjednávaní maximum
- získať odolnosť voči emočne vypätým situáciám a manipulácii vďaka správnemu uplatňovaniu asertívnych techník
Obsahová náplň
- efektívna komunikácia ako nástroj pre úspešnú argumentáciu
- ako „prečítať“ komunikačného partnera
- námietky – z čoho pramenia a ako ich prekonať a využiť vo svoj prospech
- druhy argumentácie, tvorba argumentácie a pravidlá úspešnej argumentácie
- prečo ľudia vyjednávajú a aké správanie a roly pri vyjednávaní zastávajú
- využívanie asertivity pri argumentácii – základné tri S: sebadôvera, sebapoznanie a sebaúcta
- kritériá úspechu vyjednávania
- vyjednávanie v náročných podmienkach
- vytvorenie argumentačnej databanky
- manipulácia – ako identifikovať prejavy manipulácie u komunikačného partnera
- ako zvládnuť a zastaviť manipuláciu, zavádzanie či verbálne zastrašovanie
- od manipulácie ku konštruktívnej komunikácii – ako zvládnuť seba i druhých
Cieľová skupina: predajcovia, obchodní zástupcovia, sales manažéri, key account manažéri, majitelia firiem
Forma vzdelávania: interaktívny tréning
Metódy vzdelávania: prípadové štúdie, praktický nácvik situácií, hranie rolí, riadená diskusia, spätná väzba, videotréning
Poznámka: V prípade pandemických opatrení realizujeme školenia online. Napriek tomu sa môžete spoľahnúť na vysoký stupeň interaktivity a zapojenia do tréningových aktivít.