Akčná komunikácia
Ako vyvolať akciu Vašou komunikáciou
Už ste sa ocitli v situácii, že ste strávili hodiny času nad prípravou prezentácie s cieľom presvedčiť manažment aby prijal isté rozhodnutie, no hneď po jej úvode Vás zastavili a poslali prezentáciu prepracovať ? Alebo ste členovi Vášho tímu dali vypracovať súhrnný dokument, ktorý Vám mal pomôcť k rozhodnutiu, no zamestnanec Vám poslal detailnú 35 stránkovú prezentáciu, ktorú ste museli celú prelúskať a aj tak ste boli tam, kde na začiatku? Strácali ste sa pri čítaní mailov tak ako pri čítaní týchto riadkov J ?
Ak potrebujete zefektívniť písanie emailov, prezentácií, obchodných ponúk, reportingu či finančných alebo iných dokumentov, ste na správnom školení!
Okrem otvoreného kurzu ponúkame aj možnosť vytvoriť homogénnu skupinu účastníkov a zamerať sa na aplikáciu poznatkov na jeden konkrétny typ komunikácie, ako napríklad obchodné ponuky pre predajcov, reporting pre finančníkov, prezentácie pre marketérov, apod.
Ciele kurzu
- Rozlišovať medzi informatívnou a akčnou komunikáciou
- Naučiť sa ovládať a používať jednotlivé etapy tvorenia akčnej komunikácie na dosiahnutie cieľa – vyvolania akcie: uviesť do činnosti, dostať odpoveď alebo feedback, obdržať rozhodnutie, mobilizovať tímy, angažovať stakeholderov, apod.)
- Aplikovať akčnú komunikáciu na konkrétne príklady účastníkov školenia
Obsahová náplň
- Spoznať a uvedomiť si, aké sú rozdiely v jednotlivých typoch komunikácie
- Písomne komunikovať tak, aby ste presvedčili svojich stakeholderov a zapojili ich do akcie
- Zmeniť logiku myslenia a štruktúru pri koncepcii akčných komunikácií
- Používať nové metódy a nástroje na koncepciu akčných komunikácií
- Homogénne organizovať dokumenty a vytvoriť spoločný spôsob komunikácie (napr. v rámci jedného tímu, oddelenia, firmy…)
- Získať čas a zefektívniť prípravu dokumentov, urýchliť ich chápanie a následné využitie informácií pre napr. prijatie rozhodnutia
- Priebežne testovať nové poznatky na konkrétnych príkladoch
- Aplikovať nové vedomosti na vlastné príklady komunikácie: maily, prezentácie, obchodné ponuky, reporting a iné finančné dokumenty, apod.
- Základy úspešnej prezentácie svojho dokumentu pred publikom (na porade, seminári, apod.)
Forma vzdelávania: interaktívny tréning
Metódy vzdelávania: prípadové štúdie, praktický nácvik situácií na pripravených príkladoch ako aj na dokumentoch účastníkov, riadená diskusia, spätná väzba